Úklidové práce APsystem s.r.o.
Jsme členy profesní organizace
Unie úklidu České republiky.
Kromě pořádného zabezpečení každý velký bytový objekt potřebuje též pravidelný úklid společných prostor a okolí. Proto již od roku 2015 nabízí své služby zákazníkům i naše úklidová sekce Divize úklid. Své služby poskytujeme převážně ve formě úklidu bytových domů (paneláků), kanceláří, firem, garáží a základních škol. Tímto ovšem naše služby nekončí. Není váš objekt v nabídce? Nevadí! Rádi se s Vámi domluvíme a vyjdeme vám vstříc! Úklidové služby nabízíme v Praze a Středních Čechách.
Portfolio našich úklidových služeb
- Pravidelné úklidy
- Mytí oken
- Strojní mytí podlah
- Zimní úklid
- Generální úklid
- Hygienický servis
- Odstranění graffiti
- Zajištění drobné pravidelné údržby
- Konzultace v oblasti úklidu
Podrobnější popis jednotlivých služeb najdete níže!
Zaujala vás naše nabídka? Neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře a my se s vámi spojíme pro navázání spolupráce.
Jak probíhá spolupráce s námi?
Poté, co nás kontaktujete začneme s úvodní fází, při které si vyjasníme vaši vizi. Víme, že pro každého znamená pojem “úklid” něco trochu jiného a proto je důležité vzájemné pochopení vašich představ a našich služeb.
- Domluvíme si s vámi termín prohlídky objektu
- Ve stanovený termín přijedeme a obhlédneme si objekt a projednáme spolu upřesnění a specifikace úklidových prací
- Vyhotovíme a pošleme vám cenovou nabídku pro dohodnuté úklidové práce
Toto vše je zdarma v rámci navázání naší spolupráce. Pokud budete s naší nabídkou souhlasit, podepíšeme spolu smlouvu a můžeme se vrhnout na zahájení úklidu a spolupráce.
Co obnáší zahájení úklidových prací?
Jakmile je vše domluveno, můžeme se dát do práce. Před zahájením úklidu dojde k předání klíčů od objektu, navezení nářadí, prostředků a pomůcek. Díky tomu budeme připraveni začít s úklidem v termínu domluveném ve smlouvě.
Po vzájemné dohodě, lze začít úklidové práce generálním úklidem. Budeme tak mít ideální příležitost se s objektem dobře seznámit a zajistit takovou úroveň čistoty, díky které bude následný pravidelný úklid snazší.
První úklidy vždy probíhají za přítomnosti klienta, abychom si mohli upřesnit všechny detaily a vyřešili případné připomínky. Díky tomu budeme mít jistotu, že budete s našimi úklidovými službami spokojeni.
Tato vzájemná komunikace ovšem prvními úklidy nekončí. V průběhu spolupráce se s klientem 1x měsíčně sejdeme, abychom mohli řešit případné připomínky, zvláštní požadavky a další věci, které je nutné upřesnit. V rámci našich služeb je i vedení úklidového deníku, ať už ve fyzické nebo elektronické podobě. Budete tak mít vždy přehled, co se v rámci úklidu dělo.
Základní pilíře Divize úklid
Naše Divize úklid si zakládá na několika klíčových vlastnostech, na které často jiné úklidové firmy zapomínají. Co jsou tyto pilíře našich služeb?
- Kvalita úklidu – Nechceme odvést práci rychle a mít hotovo. Základem naší práce je pečlivost, kvalita odvedené práce, dochvilnost a pravidelné kontroly prací i objektu, abychom se ujistili, že je vše v pořádku. Své kolegy si sami vybíráme, abychom měli absolutní jistotu i jejich kompetencích. Každý objekt je svěřen do péče konkrétnímu pracovníkovi a nestane se tak, že by u vás byl pokaždé někdo jiný.
- Komunikaci s klientem – Kromě již zmíněných pravidelných schůzek je pro nás samozřejmostí a základem pravidelná komunikace s klientem. Pokud naši pracovníci při úklidu najdou jakoukoliv závadu, budeme vás neprodleně kontaktovat, ať už se jedná o nahlášení nefungujícího výtahu, osvětlení nebo nahlášení problémů či havárií, které by úklid odhalil.
- Transparentnost – Nic neskrýváme a jsme na svou práci náležitě hrdí. Naši pracovníci pravidelně vedou deník úklidu, ve kterém jsou zaznamenány všechny provedené práce a odhalené nedostatky. Také vám na požádání rádi poskytneme elektronický záznam o úklidu.
- Vstřícnost a slušnost ke klientům i ke všem obyvatelům či pracovníkům ve Vašem objektu.
- Spolehlivost – Pravidelný úklid v předem stanovenou dobu je pro nás samozřejmostí. Na svěřeném objektu je stálá pracovnice, která se o Váš dům pravidelně stará z pohledu úklidu a čistoty. Při výpadku pracovnice (nemoc, dovolená) je zajištěn kvalitní záskok, proto je Váš dům vždy uklizen dle Vašich představ a specifikace úklidových prací. Všichni kolegové a kolegyně v naší divizi úklid jsou pravidelně proškolováni v oblasti úklidu, BOZP a PO.
- Vzdělávání v oblasti úklidu – Naši pracovníci procházejí pravidelným vzděláváním, proto mají vždy aktuální informace o trendech v úklidu, které přenášejí do praxe.
Naše pracovníky namátkově (i ohlášeně) kontrolujeme, jak za přítomnosti klienta tak i bez něj. Díky tomu tak můžeme zajistit, že naše služby budou vždy na špičkové úrovni. Každý pracovník též provádí samokontrolu během úklidu a kontroluje, jestli je v objektu vše v pořádku.
Detailní přehled úklidových služeb z našeho portfolia
Pravidelné úklidy (nejen) bytových domů:
Pravidelné úklidy jsou základem k udržení pořádku a čistoty v bytovém domě. Po schodech a podlahách těchto domů chodí denně spousty lidí a je tak důležité je udržovat v čistotě. Jak často je dobré pravidelný úklid provádět se může mnohdy lišit u každého objektu. Běžně uklízíme v novostavbách, panelových domech i činžovních domech, ale rádi se s vámi dohodneme na úklidech i jiných typech objektů.
Příklad specifikace úklidových prací pro bytový dům
Pravidelný úklid jsme navíc nově vylepšili o vonný program. Společné prostory objektu tak budou nejen uklizené, ale i provoněné. Pro manuální úklid i strojní mytí podlah používáme chemii Cormen určenou do vlažné i studené vody.
Specifikace úklidových prací pro bytový dům
1x týdně – pravidelný úklid celý objekt
Zametení nebo vyluxování a umytí podlah a schodišť včetně vonného programu
Úklid podlahy ve výtahu
1x týdně – pravidelný úklid přízemí
Zametení nebo vyluxování a umytí podlah
Umytí kabiny výtahu komplet
Umytí vstupních dveří komplet
Otření poštovních schránek shora
Úklid podest a schodů u předního i zadního vchodu
Zametání přístupových chodníků
1x za měsíc
Odstranění samolepek ze vchodových dveří (nebo dle potřeby)
Úklid suterénu
Smetení pavučin
Otření vnitřních okenních parapetů
Otření hydrantů
Otření madel zábradlí
2x ročně – generální úklid
Mytí oken ve společných prostorách včetně vnějších a vnitřních parapetů
Strojní mytí podlah a schodů
Umytí zábradlí komplet
Strojní mytí podlah, schodů a malých ploch
Strojní mytí doporučujeme provést 2x ročně, vždy před zimním období a po jeho skončení
Výhody strojního mytí
Odmyje se šedý povlak z podlah a schodů, jenž vzniká po manuálním úklidu
Umytí většiny problematických skvrn, jež nelze umýt manuálně
Strojně ošetřené podlahy se lépe uklízí následným manuálním úklidem
Dalším následkem je menší spotřeba vody a chemie při manuálním úklidu
Vždy vstupujete do čistého domu
Pro strojní mytí používáme chemii od stejného výrobce jako pro manuální úklid
Příklad ze strojního mytí před a po:
Zimní úklid
Se zimním úklidem souvisí i sněhová pohotovost.
Zimní úklid též úklid sněhu po jeho spadu s následným posypem patří do zimního období = listopad–březen.
Úklid sněhu provádíme u jednotlivých vstupů do objektu:
Manuálně
Strojně
Posypový materiál – Ekogrit
Sněhová pohotovost – souvisí se zimním úklidem
Je aktivní od listopadu do března
Aktivně sledujeme vývoj počasí v daných lokalitách. Na základě vyhodnocení situace dochází k výjezdu k úklidu sněhu nebo posypu chodníků.
Při úklidu sněhu se řídíme vyhláškou hl. města Prahy 39/1997 Sb.
Pravidelné úklidy kanceláří
Kancelář je místo, kde zaměstnanci tráví každý den spoustu času. Je proto důležité, aby pracovní prostředí splňovalo všechny hygienické podmínky. Čisté pracovní prostředí navíc pomáhá nejen k lepšímu pohodlí zaměstnanců, ale také pomáhá zlepšit pracovní výkon a chránit jejich zdraví. Proto se snažíme, aby námi uklizené prostředí mělo příjemnou atmosféru.
Co úklid kanceláří obnáší?
Rozsah prací úklidu kanceláří bude dohodnut v rámci domluvy spolupráce. Může to vypadat například takto:
Denní úklid:
- Vyměníme pytle v odpadkových koších
- Otřeme všechny pracovní plochy vyjma těch, kde leží dokumenty
- Umyjeme WC
Týdně:
- Otřeme všechny plochy kromě těch, kde leží dokumenty
- Umyjeme WC, umývárnu a další obklady
- Otřeme prach na všech přístupných plochách, kopírkách a tiskárnách
- Umyjeme spotřebiče, nádobí v kuchyňce, dřev, vodovodní baterii i kuchyňskou linku
- Vysajeme podlahy, chodby a koberce
- Vytřeme podlahy a otřeme madla zábradlí
Generální úklid (1x až 2x ročně):
- Mytí oken, včetně vnějších a vnitřních parapetů
- Otřeme osvětlení
- Uklidíme za nábytkem, který jde odtáhnout
- Kompletní umytí zábradlí a jiných madel
- Zameteme podlahy a schody a umyjeme pomocí strojního mytí
Speciální služby
Speciální služby
Kromě pravidelného úklidu bytových domů můžeme nabídnout i jiné služby z našeho portfolia. Chybí vám tu nějaká další služba? Neváhejte nás kontaktovat se svým požadavkem a uvidíme, co je v našich silách!
Ukázkové úklidy
Ukázkové úklidy aplikujeme tam, kde má klient výhrady ke stávajícímu úklidu, a chce nezávazně krátkodobě provést úklid v určitém prostoru.
Ukázkové úklidy probíhají zpravidla 1x týdně po dobu 1 měsíce v určeném prostoru, pokud není domluveno jinak.
Z tohoto krátkodobého hlediska lze objektivněji vyhodnotit účinnost průběhu ukázkového úklidu z pohledu:
- Stav před a po ukázkovém úklidu
- Využití technologií a technologického postupu
- Vyhodnocení ukázkového úklidu
- Přijetí změn
Jak probíhají?
- Kontakt a domluvení termínu obhlídky
- Zjištění problému v současném úklidu a potřeb klienta
- Zjištění nyní používané technologie úklidu
- Určení rozsahu ukázkového úklidu
- Návrh řešení problému
- Vyhotovení cenové nabídky pro ukázkový úklid
Ukázkový úklid v určeném prostoru
První úklid
- Vyluxování
- Strojní mytí
- Dočištění
- Manuální úklid
- Kontrola společně s klientem
- Řešení připomínek
Následné úklidy
- Vyluxování
- Manuální úklid
- Kontrola společně s klientem
- Řešení připomínek
Informace
Ukázkové úklidy probíhají vždy na základě řádné objednávky. Při nespokojenosti Vám bude zaplacená částka za ukázkový úklid vrácena v plné výši. Technologický postup luxování lze použít i při pravidelném manuálním úklidu.
Hygienický servis
- Hygienický servis je speciální služba, kterou můžeme nabídnout firmám, kancelářským budovám, institucím, školám a školkám. Podstatou této služby je zajištění, aby pracovníci, návštěvy, školáci i předškoláci měli vždy po ruce hygienické prostředky. Přesněji se jedná o:
- Doplnění toaletního papíru a papírových utěrek
- Doplnění zásoby mýdel a jaru na WC a v kuchyňkách
- Výměnu pytlů v odpadkových koších
Nebudete tak muset řešit chybějící toaletní papír, mýdla a další problémy, jelikož vše vyřešíme za vás. Navíc jdeme s dobou a dokážeme sledovat spotřebu hygienických potřeb pomocí dat a být tak vždy připraveni s novou zásobou toaletního papíru kdykoliv to je třeba.
Odstranění graffiti z nesavých povrchů neinvazivní metodou
Fenomén graffiti je velmi oblíbený a v Praze se vyskytuje poměrně často a všude. Ačkoliv u nás není výskyt graffiti spojen s negativními živly, jejich přítomnost narušuje vzhled budov. Odstranění graffiti je ovšem často finančně i časově nákladné a představuje velkou fyzickou zátěž. Graffiti dokážeme odstranit z nesavých povrchů:
- Sklo
- Dlažba
- Plast
- Kov
- Barvený kov
Zajištění drobné pravidelné údržby
Technická správa zajišťuje kontroly zařízení objektu. Kontroly mohou být prováděny během pravidelného úklidu, ale i mimo úklidové dny. Do technické správy objektu patří například sledování funkčnosti elektrických zařízení společných prostor:
- Kontrola funkčnosti osvětlení, ať už vnějšího či vnitřního. V případě poruchy zajistíme opravu v podobě výměny žárovek.
- Kontrola zavíračů dveří a případné seřízení při špatném zavírání
- Nahlášení poruch výtahu a osvětlení
- Zajištění vstupu do objektu servisním pracovníkům při výměně vodoměrů, kontrole hasičských přístrojů, revizním technikům výtahu a dalším
Úklid garáží
Pokud máte u vašeho objektu garáže, ať už komerční, soukromé nebo pro zaměstnance, rádi vám pomůžeme v nich udržet čistotu. Zameteme, uklidíme veškerý nepořádek, vyčistíme odtokové kanálky, aby je špína nezanesla a strojně umyjeme podlahy. Vaše garáž tak bude čistá a uklizená, a na vaše klienty tak zapůsobí dobrým dojmem.
Konzultace v oblasti úklidových služeb
Nechce se vám ještě měnit vaši stávající úklidovou firmu, ale přijde vám, že něco není v pořádku? Přemýšlíte, jak vylepšit kvalitu úklidu Vašeho objektu? Nově nabízíme též konzultace v oblasti úklidových služeb. Přijedeme k Vám, vše si prohlédneme a v přítomnosti vás i uklízečky najdeme řešení, se kterým budeme všichni spokojeni.
Kolik stojí úklid od nás v Praze a Středočeském kraji?
Kolik stojí naše úklidové služby? Příklady cen najdete v našem ceníku. Je ovšem důležité počítat s tím, že ceny jsou zpravidla individuální, v souvislosti s rozlohou objektu a rozsahu a četnosti úklidových prací. Naše služby poskytujeme po celé Praze
a Středočeském kraji. Chcete se na něco zeptat?
Chybí vám zde něco? Neváhejte nás kontaktovat a my vám rádi vyjdeme vstříc
Ceník
Ukázky prací
Pár fotek z úklidu:
Strojní mytí:
Odstranění graffiti:
Naše stroje:
Motorscrubber M3
i-scrub 21B
Bohman C1
Naši dodavatelé úklidového nářadí, pomůcek a mycích strojů
Kontakt
Vedení divize úklid
Bohumil Rambousek
Mobil: +420 602 142 616
Email: rambousek@apsystem.cz
O nás
Servis systémů
Poptávka bezplatné konzultace
Kontaktní údaje
APsystem s.r.o.
IČO: 28711165
Sídlo: Pikrtova 1314/7, Praha 4 – Nusle, 140 00
Kontaktní údaje
info@apsystem.cz
Pobočka Praha
Provozní doba pobočky
pátek 9:00 – 14:00